آ

  • آلتوسر رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

  • آموزش انگلیسی برای اهداف ویژه مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

  • آموزش ترجمه مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

  • آموزش راهبردهای فراگیری زبان معرفی کتاب: آموزش راهبردهای یادگیری زبان خارجی: مسائل و دستورالعمل ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 283-291]

  • آموزش زبان انگلیسی معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]

  • آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

  • آموزش فکورانه دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]

ا

  • ابدیت نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

  • اثربخشی ترکیب اطلاعات بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

  • احساس و هیجان تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • ادبیات معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]

  • ادبیات ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • ادبیات خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

  • اساطیر نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • استراتژی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • استعارات مفهومی مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

  • استنباطی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • اشعار غنایی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

  • اعتیاد به گوشی تلفن همراه کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • اقتباس سینمایی ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • اقدام پژوهی دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]

  • انگلیسی برای اهداف علمی مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • انگلیسی برای اهداف ویژه بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

  • انگیزه تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • ایران تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

ب

  • باب مارلی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

  • بخاطرسپاری اصطلاحات بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • به یادآورن لغات تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • بهین سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]

  • بهین سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

  • بورخس پسا استعماری بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]

  • بومیان استرالیایی رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

پ

  • پژوهش انگلیسی برای اهداف ویژه مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

  • پیچیدگی فعلیت محور تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

  • پیوندخوردگی مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

ت

  • تئاتر پسا جنگ درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]

  • تاریخ ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • تاریخ سیاه پوستان ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • تجزیه و تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]

  • تحلیل ژانری مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • تحلیل مضمونی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

  • تحلیل مکالمه بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

  • تربیت معلم هویت-بنیان دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]

  • ترجمه بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • ترجمه بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • تردید مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

  • تصویرسازی بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

  • تعاملات کلاس بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

  • تغییر زبان کلاسی تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

  • تقلید مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

  • تمثیل سیاسی تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]

  • توانایی خواندن تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • توانش ژانری نگارش مقالات تحقیقی مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • توانش مترجم امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

  • توسعه ی زبان بینابینی تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

  • تولید اصطلاحات بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

ج

  • جاودانگی نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • جایگاه آثار ادبی رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • جلدا سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

  • جهان شمولی یا خاصِ فرهنگ استعارات مفهومی مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

  • جیمز لنتالف مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]

چ

  • چند روشی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

خ

  • خواندن استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • خواندن مبنی بر استراتژی بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

د

  • دانشجویان زبان انگلیسی کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • درک مطلب تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • درک مطلب متون انگلیسی بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

  • دوران پساکرونا سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]

  • دیگری سازی مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

ذ

  • ذهنیت خود بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]

ر

  • رابرت مریت رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

  • راهبردهای یادگیری زبان معرفی کتاب: آموزش راهبردهای یادگیری زبان خارجی: مسائل و دستورالعمل ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 283-291]

  • راهکارهای معلمان بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

  • رضا یل شرزه مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

  • رمان رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • رمان‌های برجسته رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • رمان‌های پرفروش رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • رمان‌های پیرامونی رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • روایت بردگی ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • روش داده بنیاد امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

  • روش کلیدواژه بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • روشهای یادیار زبانی بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • ریشه یابی بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

ز

  • زبان دوم تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • زبانشناسی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

  • زیباشناسی خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

ژ

  • ژانر مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

س

  • سرمقاله سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]

  • سعید کریمی اقدم مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]

  • سفر نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • سه گانۀ لینگارد جوزف کنراد مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

ش

  • شلا دلانی درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]

ص

ع

  • علمی-تخیلی سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

  • عوامل انگیزشی تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

ف

  • فراترکیب مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • فراگفتمان بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • فراگفتمان تعاملی بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • فراگفتمان تقابلی بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • فراگیری زبان انگلیسی به کمک تلفن همراه تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • فراگیری زبان خارجی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • فراگیری زبان دوم؛ مصاحبه جلدا مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]

  • فرضیه شناخت تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

  • فنآورانه سازی سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

ک

  • کارشناسی کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • کتاب کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • کلاسهای زبان تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

  • کلمات هم آیند تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • کلیشه مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

  • کوید 19 سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]

  • کوید 19 سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]

گ

  • گرایش‌های ریخت‌شکنانه رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • گفتمان آکادمیک مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

  • گفتمان دانشگاهی تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

  • گفتمان کلاس بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

ل

  • لوییز ون فلوتو مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

م

  • مالزی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • مجله جلدا سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]

  • مجله جلدا مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

  • مخاطب تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

  • مربی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • مربی-معلمان آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]

  • مردان جوان عصبانی ، آرنولد وسکر ، جان آزبورن درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]

  • مصاحبه مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

  • مصطفی حسینی معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]

  • مطالعات ترجمه تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]

  • معرفی کتاب معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]

  • مفهوم سازی نظری امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

  • مقالات تحقیقاتی تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

  • مقاله تحقیقی مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • مقالۀ «هیچ چیز از شخصیت» بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]

  • مهارت های نگارش مقاله تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

ن

  • ناجوری مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

  • نامیرایی نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • نشانگر های فراگفتمانی تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

  • نظام کدگذاری امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

  • نظریه شناختی-معنایی استعارات مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

  • نظریۀ اجتماعی-فرهنگی مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]

  • نقل قول الهامی تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

و

  • واژگان انتزاعی تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • واکنش فراگیر به بازخورد معلم تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

ی

  • یادداشت کلاسی کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • یوشیفومی سایتو معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]