آ
-
آلتوسر
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
-
آموزش انگلیسی برای اهداف ویژه
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
-
آموزش ترجمه
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
آموزش راهبردهای فراگیری زبان
معرفی کتاب: آموزش راهبردهای یادگیری زبان خارجی: مسائل و دستورالعمل ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 283-291]
-
آموزش زبان انگلیسی
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]
-
آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
آموزش فکورانه
دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]
ا
-
ابدیت
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
-
اثربخشی ترکیب اطلاعات
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
احساس و هیجان
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
ادبیات
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]
-
ادبیات
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
ادبیات
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
اساطیر
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
استراتژی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
استعارات مفهومی
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
استنباطی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
اشعار غنایی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
اعتیاد به گوشی تلفن همراه
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
اقتباس سینمایی
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
اقدام پژوهی
دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]
-
انگلیسی برای اهداف علمی
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
انگلیسی برای اهداف ویژه
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
انگیزه
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
ایران
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
ب
-
باب مارلی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
بخاطرسپاری اصطلاحات
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
به یادآورن لغات
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
بهین
سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
-
بهین
سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
-
بورخس پسا استعماری
بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]
-
بومیان استرالیایی
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
پ
-
پژوهش انگلیسی برای اهداف ویژه
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
-
پیچیدگی فعلیت محور
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
پیوندخوردگی
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
ت
-
تئاتر پسا جنگ
درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]
-
تاریخ
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
تاریخ سیاه پوستان
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
تجزیه و تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]
-
تحلیل ژانری
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
تحلیل مضمونی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
تحلیل مکالمه
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
-
تربیت معلم هویت-بنیان
دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]
-
ترجمه
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
ترجمه
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
تردید
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
تصویرسازی
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
تعاملات کلاس
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
-
تغییر زبان کلاسی
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
تقلید
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
تمثیل سیاسی
تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]
-
توانایی خواندن
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
توانش ژانری نگارش مقالات تحقیقی
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
توانش مترجم
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
توسعه ی زبان بینابینی
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
تولید اصطلاحات
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
ج
-
جاودانگی
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
جایگاه آثار ادبی
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
جلدا
سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
-
جهان شمولی یا خاصِ فرهنگ استعارات مفهومی
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
جیمز لنتالف
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
چ
-
چند روشی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
خ
-
خواندن
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
خواندن مبنی بر استراتژی
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
د
-
دانشجویان زبان انگلیسی
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
درک مطلب
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
درک مطلب متون انگلیسی
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
دوران پساکرونا
سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
-
دیگری سازی
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
ذ
-
ذهنیت خود
بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]
ر
-
رابرت مریت
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
-
راهبردهای یادگیری زبان
معرفی کتاب: آموزش راهبردهای یادگیری زبان خارجی: مسائل و دستورالعمل ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 283-291]
-
راهکارهای معلمان
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
-
رضا یل شرزه
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
رمان
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
رمانهای برجسته
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
رمانهای پرفروش
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
رمانهای پیرامونی
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
روایت بردگی
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
روش داده بنیاد
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
روش کلیدواژه
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
روشهای یادیار زبانی
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
ریشه یابی
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
ز
-
زبان دوم
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
زبانشناسی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
زیباشناسی
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
ژ
-
ژانر
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
س
-
سرمقاله
سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
-
سعید کریمی اقدم
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
-
سفر
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
سه گانۀ لینگارد جوزف کنراد
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
ش
-
شلا دلانی
درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]
ص
-
صیرورت دیالکتیکی زبان
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
ع
-
علمی-تخیلی
سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
-
عوامل انگیزشی
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
ف
-
فراترکیب
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
فراگفتمان
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
فراگفتمان تعاملی
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
فراگفتمان تقابلی
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
فراگیری زبان انگلیسی به کمک تلفن همراه
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
فراگیری زبان خارجی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
فراگیری زبان دوم؛ مصاحبه جلدا
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
-
فرضیه شناخت
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
فنآورانه سازی
سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
ک
-
کارشناسی
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
کتاب
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
کلاسهای زبان
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
کلمات هم آیند
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
کلیشه
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
کوید 19
سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
-
کوید 19
سرمقاله جلد هشتم شماره دو [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
گ
-
گرایشهای ریختشکنانه
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
گفتمان آکادمیک
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
-
گفتمان دانشگاهی
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
گفتمان کلاس
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
ل
-
لوییز ون فلوتو
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
م
-
مالزی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
مجله جلدا
سرمقاله، شماره 8(1) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
-
مجله جلدا
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
مخاطب
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
مربی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
مربی-معلمان آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دیدگاه مربی-معلمان و معلمان زبان انگلیسی درمورد برنامه های تربیت معلم هویت-بنیان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 101-117]
-
مردان جوان عصبانی ، آرنولد وسکر ، جان آزبورن
درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]
-
مصاحبه
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
مصطفی حسینی
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]
-
مطالعات ترجمه
تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]
-
معرفی کتاب
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]
-
مفهوم سازی نظری
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
مقالات تحقیقاتی
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
مقاله تحقیقی
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
مقالۀ «هیچ چیز از شخصیت»
بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]
-
مهارت های نگارش مقاله
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
ن
-
ناجوری
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
نامیرایی
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
نشانگر های فراگفتمانی
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
نظام کدگذاری
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
نظریه شناختی-معنایی استعارات
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
نظریۀ اجتماعی-فرهنگی
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
-
نقل قول الهامی
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
و
-
واژگان انتزاعی
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
واکنش فراگیر به بازخورد معلم
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
ی
-
یادداشت کلاسی
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
یوشیفومی سایتو
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]